100521 - Ledig fredag

Såhär har hon somnat 2 ggr nu de senaste dagarna ;)

Detta är inte klokt, Meja har börjat kunna somna i sin säng igen, och utan allt för mycket gnäll! Igår hade hon en liten svacka, skrek så hon blev hysterisk till slut så hon fick komma upp, men idag gick det bra igen. Det är så skönt!! Jag sover framför allt mycket bättre när inte hon ligger och sparkar på mig ;) Hon har somnat runt 21, så ganska tidigt för att vara hon med, och ikväll somnade hon till och med innan 20! Helkväll för oss själva :) Har ätit supergod spagetti och köttfärssås med massa morötter, färska champinjoner m.m. och parmesanost till, mumma!


Jobbade på Maxi hela dagen, 10-19, igår. Plockade godis i princip hela dagen då det inte var så mycket i kassan. Skönt, för då gick tiden lite fortare! Det tråkiga var ju bara att igår var första dagen det var riktigt fint väder och varmt här nere, resten av Sverige har ju haft sommar någon vecka, men inte vi :( Så där kom folk och handlade i shorts och linne och jag fick rapport från M att de satt och svettades i solen...och där gick jag och frös på jobbet :P Surt!

Jag hoppades alltså på samma väder idag så man kunde få tillbaka lite solbränna och få lite sommarfeelings, men när vi vaknade i morse spöregnade det utanför fönstret. Jag och Meja bestämde oss därför för att åka och bada i simhallen eftersom det var ett tag sen nu. M fick följa med och vara förste fotograf ;)



Efter det åkte vi hem och våldgästade mamma som bjöd på riktigt smarrig sallad. Vädret hade klarnat upp lite, men ingen sol inte =( Varmt har det i alla fall varit hela dagen, det är ju alltid något. I alla fall så tyckte jag att vi behövde en inomhusaktivitet till, så medan M tränade tog vi med oss lillasyster och svägerskan och åkte ut till Leklandet där Meja trivdes som fisken i vattnet idag =) Klättrade och skrattade och kröp omkring i massor! :)


Tog massa bilder där idag, fler finns här
Tova

vilken sötis du har :) jag är också 21 och mamma till en liten son :)



Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress