- Ang. att bli Lucia
Många har frågat om jag vill bli lucia. Självklart hade det varit en fantastiskt stor ära och jätteroligt! Det innebär ju faktiskt i så fall att väldigt många har röstat på mig, och det hade ju varit jätteärande. Däremot är det inte så att jag deppar ihop om jag inte blir Lucia. Jag tycker bara det ska bli så fantastiskt kul att få göra något jag älskar i en hel vecka (plus övningar och sånt nu innan). Jag tror att det kommer bli otroligt kul, vem som än blir Lucia, för vi gör ju faktiskt detta ihop!

Sen vill jag passa på att tacka alla som har hört av sig via sms, kommentarer & Facebook. Tack så jättemycket för alla fina ord, det är inte utan att man blir lite rörd ;)


Jag kommer med ett riktigt inlägg om de senaste praktikdagarna m.m. i eftermiddag! :)
Alfva

Jag har röstat nu!

Och jag tycker definitivt du ska med på galan! ;)

Josefine

Du är så fin och bra! Jag blev så stolt när jag såg att du skulle vara med, det känns ju verkligen som din grej!

Ang. bröstpump så känns det som en jättebra investering, använde du din mycket?

Javisst var overallen fin;)

Elin

Heja dig! :-D

Dimish

Tycker det är jättekul att du är med! Hejjar på dig! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress