- Övning nr. 3
Ikväll hade vi en extraövning inför Lucia.

Vi övade igenom alla sångerna, och det gick helt okej. De vi har svårt för är de 2 "roliga" sångerna, de "fina" går hur bra som helst :P

Vi började även öva på solopartierna idag, och jag fick sjunga solo på det höga partiet på Julen är här, och det gick helt okej faktiskt :) Fast lite nervöst var det att stå där och sjunga för dem, när man vet att alla är så duktiga!

Vi kom på att det börjar dra ihop sig lite mer nu med, bara drygt en vecka kvar av röstningen / till första uppvisningen / till kungörelsen. Spännande! Vi fick se våra jackor med ikväll som vi kommer ha, verkar mysiga :) Måste införskaffa mig en vit halsduk och vita vantar med, så man inte förfryser sig!

Men det här kommer bli bra känner jag på mig!
Josefine- Bebis snart!!

Haha jo det tycker jag! Att jag inte tänkte på dig!!?

Har du tid att hjälpa mig?

Emma Viklund

Sv: Tack för tipsen :) Ja, jag har använt mig av vanligt jummet vatten då jag tvättat lite i ögat på honom...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress