101107 - Helg!
En liiten runda till stan blev det i fredags. Jag & Meja tog en fika med mamma på 3G & jag gick till Stadium & hämtade ut mina skor jag beställt inför Lucia. Fanns billigare på H&M, men jag gillade dessa mer, så tänkte att jag hellre tar ett par som jag kan använda till våren med. Dessutom var det ju REA ;) 199:- i stället för 299:-.

Lagom till M slutade åkte vi ut till Maxi och storhandlade. Så korkat att göra det på fredagen när det är som mest folk, men måste man så måste man :P



På kvällen åt vi mumsig köttfärspaj och bara tog det lugnt.

Igår (lördag) jobbade M på förmiddagen och jag och Meja var jätte-uttråkade, var inte väder till att gå ut (dimmigt och äckligt) och vi kom inte på något alls att göra. När Meja hade sovit och M hade kommit hem gick vi ner till M:s föräldrar och åt middag där.



Även den kvällen blev lugn, vi kollade lite film och åt chips! Det är minsann inte ofta jag blir sugen på det, men igår blev jag plötsligt det (antagligen för att jag fick syn på en påse med goda sweet chili-chips här hemma ;)).

Idag blev det riktig söndags-frukost med amerikanska pannkakor =) Meja lyckades klämma i sig 2 stycken, plus ett ägg (eller ja, en äggvita, hon sparade gulan :P) och ett dubbelrån med mjukost. Hur får allt plats?!



Nu ska vi ut & gå en runda och i eftermiddag blir det sjunga i kyrkan med kören igen (och lite solo för mig).
Imorgon är det dags för första övningen till lucia - spännande! :)
Vi2blir3.se - Malin

Vad mysigt =) Får hoppas att allt går bra och att de blir som vi vill =)

Klara

Okej kul! :)Ja vi går inte i skolan så mkt heller eller det är ju fullfart utbildningen men oftast mkt hemstudier och tidiga dagar!

Jag har jobbat och skattat sen jag var 16 år så förhoppningsvis får jag lite mer en lägsta mammapenningen. Får ser hur det blir och hur snabbt man blir gravid helt enkelt! Så du ångrar inte att du gjorde en paus istället för att plugga klart först? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress