101115 - Barnavdelningen
Nu har jag fått in iaf 2 bilder i förra inlägget =) Dock bara på mig...

I fredags var jag ledig, och på förmiddagen gjorde jag & Meja absolut ingenting :P Jag läste ikapp lite blogginlägg, och så lekte vi i lekrummet & kollade på TV. Vi hade tänkt åka till Leklandet egentligen, men det är ju lite trist att åka dit själva (iaf för mig), och det fanns ingen som kunde följa med =/

På eftermiddagen när M hade slutat blev det simhallen med honom & lillebror! Det var jättemysigt, och Meja var helt lyrisk ;)



På kvällen hade jag & Meja fredagsmys hos mamma o Co. Kebabrulle & Idol, det är fredag det!

I lördags skulle vi varit i stan när de öppnade hade vi tänkt. Jahaja Meja vaknade döhungrig vid 8-tiden & fick välling, sen råkade vi somna om alla 3 till 10 ;) (när stan öppnar). Fick vänta med julklappskollandet, var bara inne snabbt sen och köpte ett par presenter.

Efter det åkte vi på kalas hos M:s kusin som fyllde 15. Fick jättegoda fyllda tacoskal & sen chokladkaka =)

På kvällen var det dags för fest hos Linda =) Eftersom jag skulle jobba igår blev det väldigt lugnt för mig, ingen alkohol och hem vid 23. Men kul var det, roliga människor och spelande av både Brainstorm och Med vilda gester.

Igår jobbade jag alltså hela dagen, 8-18. Hade fått nya kortterminaler nu så hela datorsystemet var lite omgjort, så det blev lite kaos i huvudet hela dagen ;) Menmen, söndagsbetalning är aldrig fel! Åkte till pappa med efter & fick middag & gav honom Trisslotter, utan vinst tråkigt nog.

Idag har jag haft en hospiteringsdag (typ studiebesök) på barnavdelningen. Jag blev väl mottagen & det var intressant att se hur det var där (lite jobbigt med såklart!). Lite tråkigt dock på ett sätt med såna dagar, för man får ju inte göra så mycket.

Nu ikväll var det luciaövning medan Meja var hos pappa och de. Innan vi åkte hemifrån tog vi massa fjantbilder, de får avsluta kvällens inlägg :) Imorgon är jag ledig igen, lyx!

Melinda - Mamma till Maja ♥

Hihi, va söta ni är :)

Alfva

Mjo, visst är det konstigt. Fast jag vet ju att när jag tog de som gravid (2 ggr/dag) så kunde jag hålla mig vaken 3 timmar innan jag blev tvungen att gå och sova av dem, så min kropp fungerar väl helt enkelt inte med såna saker...

Jag vet också att jag tog dem en gång på en flight till Hong Kong och trots att jag då sov 8 timmar PÅ flyget så gick jag direkt och la mig och sov ytterligare 14 timmar när vi väl kommit fram så...



Men nu har jag lärt mig min läxa! ;) Inga postafen om det verkligen inte är akut.. :D



Har inte Meja kunnat ha den där Nike tröjan väldigt länge nu? Jag har för mig att hon hade den redan i våras på bilder?

Alfva

Ha, nåja... Det KÄNNS som det var länge sen då.. ;) Eller så har jag sett samma tröja på någon annan liten tjej!

Sara

Jag tänkte samma sak, att det skulle vara tråkigt att åka till lekland själva, bara jag och Hugo. Men vi var på Monkey Town (som jag har upptäckt finns i Huskvarna) idag och jag tror nog att jag hade nästan lika kul som Hugo. Vi hade fullt upp hela tiden och var båda två helt slut sen =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress