- Award

Jag fick en award av Beatrice! Tack så mycket :)



Enligt instruktionerna ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa
en favoritbild, sen skicka den vidare till fem andra bloggare.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat:
♥ Min familj, både M & Meja, men även min "ursprungliga" familj och släkt ♥  
♥ Att vara ute och resa, både till värmen och till vintern, och fint väder öht ♥ 
♥ Att fotografera ♥ 


Valde denna bilden eftersom jag tycker den representerar alla 3 punkterna ovan, min underbara Meja, underbart varmt väder & så fotograferingen, för det är en jättefin bild tycker jag =)

Nu skickar jag denna award vidare till Melinda, Elin, Emma, Malin & Madeleine! (De som inte är länkade finns i länklistan till vänster!)

Josefine

Hej fina Du!

Ska vi försöka klämma in en liten fika någon dag nästa vecka? Du kan ju slå en pling om du har vägarna förbi stan.

Kram

Madde

Ny tävling i bloggen nu! =) Du kan vinna presentkort till canvastavlor=)

Kajsa

TACK söta!

malin - mamma till nova ♥

Haha, jag har ju preciis gjort exakt denna! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress