- Svar på kommentar
Anonym: Hejsan! Jag tycker du är så bra på designa din blogg och jag skulle gärna vilja att du vissa hur man gör. Vissa allt vilka program du använder, hur du gör ALLT ALLT =) Tack på förhand

Svar: Tack så jättemycket för din kommentar! Det värmer att höra! :) Dock så är det så att allt jag har lärt mig om själva designandet med koder o.s.v. har jag lärt mig från DesignaDinBlogg, så det kan du gärna gå in där och kolla. Det känns som lite fusk om jag ska sitta och typ skriva av därifrån och publicera hos mig ;)
Bildprogrammet jag använder mig av till mina headers heter GIMP och är ett gratisprogram man kan ladda ner från internet. Jag tycker det funkar jättebra! Har bara provat mig fram där i, man lär sig mer och mer. Så mitt tips är att bara sitta och prova sig fram =)
Har jag några specifika tips jag kommer på kommer jag såklart publicera dem!
Melinda - Mamma till Maja ♥

ÅH, kan inte du visa mig vart du laddat ner GIMP? Har letat, men vet inte vart man ska klicka och om det är gratis på just den länken osv :P man kan aldrig vara säker på internet med om dom tar pengar osv ;P

lovisa

Är allt bra?:)

ida-maria, mamma till Lykka

Åh, jag önskar jag hade viljan och orken att sätta min i sådana program. Vore kul att kunna fixa till bloggen ännu mer men just nu orkar jag inte. Kanske när jag har blivit så uttråkad och bara måste ha "något" att göra nån dag:)



Men tack för tipset!

emily

Håller också på att lära mig gimp! :D Har skrivit om det för bara nått inlägg sen! Kul att du droppade en kommentar i min blogg! Känns som man inte får klaga eller skriva hur man känner för det är nästan så man vet att man får spydiga kommentarer som " så är det att ha barn, ditt val" Och så. Jag är så trött på att hålla inne (ibland) men vad man känner. TACK för kommentaren! Krams

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress