- Tävlingar


Jag tävlar om ett par Milly skor från vincentshoestore hos Sara





Jag tävlar om ett härligt presentkort värde 1000 kr
från ANDRUM - Inredning & Kakel i samarbete med WWW.JENNYN.SE

Var med och tävla HÄR du också!

Josefine

Jag skickade dit jag brukat skicka. Kan tänka mig att det inte fungerade pga att jag ville skicka två bilder. Men jag tycker ändå faktiskt att blogg.se har lite krassa...Vad heter det? Ja lite för dåliga grejer att jobba med med tanke på hur stort det är. Man borde kunna skicka fler bilder, eller maila inlägg till sin blogg. Sen nu såg jag att det senaste mms-inlägget också blivit fel. Ändå gör jag som jag brukar. Konstigt!

malin - mamma till nova ♥

ja overallen är superfin! haha okej, det finns ju så mycket fint! hittade en annan söt overall idag på lindex men hon har redan 1 overall, 2 vinterjackor & termobyxor till så det räcker ju gott och väl:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress