- Utmaning

Jag blev utmanad av Melinda!

4 TV program
Sex & the City . Vänner . PrisonBreak . Idol

4 saker jag gjort idag 
Varit i skolan . Fikat på nybakade rågskorpor
Läst alla favvo-bloggar . Pratat med kommande praktikplats

4 saker som jag längtar efter
Praktiken . Få reda på tenta-resultat . Jul . Kören ikväll

4 saker på önskelistan
Ett hus . Ny systemkamera/fler objektiv . En resa . Snygga kläder

4 saker som jag avskyr
Spindlar . Att känna sig otillräcklig . Våld i alla former . Sura människor

4 saker jag tycker om att göra
Umgås med mina 2 M <3 . Träna BodyCombat . Sjunga
Läsa (skönlitteratur & annat intressant, t.ex. om graviditet m.m.)

4 saker jag ätit idag
Havregrynsgröt . Köttbullar . Potatismos . Rågskorpor

4 utmanade
Malin . Elin . Beatrice . Madde

Linnea♥

Fin blogg!

Beatrice, mamma till Devin ♥

Du har en award i min blogg att hämta :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress