- Bli resereporter!
Jag blev alldeles till mig när jag såg denna tävlingen på en annan blogg, och tänkte att jag bara måste vinna detta!

Det är en tävling med Solresor om att bli resereporter för dem under november eller december. Man ska då dokumentera på sin blogg om vad man gör där, hur det är, hur utflykter är o.s.v.

Ni kan hitta tävlingen här!

Det av deras resmål jag helst skulle vilja åka till är hotellet Jardines de NivariaTeneriffa. Jag har aldrig varit på just den Kanarieön, och det hotellet såg otroligt fint ut!


Visst ser det underbart ut med lite värme mitt i höst-/vinterrusket? Och tänk att få dokumentera och ta bilder så mycket man bara kan, utan att det "gör något"! Underbart!
Mia ☆

Verkar ju som en toppenresa! Lycka till =)

Beatrice Bäckstrand

Vilket jobb - härligt! ;)

Emelie

Det lät väldigt spännande =) Lycka till!

Madde

haha ja men det e ganska skoj ändå=)

hur e det?=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress