- Matlista v. 39-40
Fick reda på på Facebook att det fanns intresse för att jag lägger upp matlistorna jag gör i princip varje vecka här på bloggen för inspiration, så här kommer första :) Recept på vissa grejer kommer upp om jag har tid & lust =)

Torsdag - Stekt korv & stuvade makaroner
Fredag - Tacos
Lördag - Middag hos pappa + sambo
Söndag - Kycklingwok & fullkornsnudlar

Måndag - Köttbullar & potatismos
Tisdag - Ugnsstekt lax, potatis & citronsås (vit sås + pressad citron)
Onsdag - Helstekt fläskytterfilé & hemgjord potatissallad
Torsdag - Pannkakor (på fullkornsdinkelmjöl & havrekli)
Fredag - Moussaka (falsk, med potatis)
Lördag - Plankstek med kotletter
Söndag - Ugnsstekt falukorv, potatis & tomatsås

Petra

Satt just och skrev om matlista i min blogg, att jag har slut på idéer, så jag tar gärna denna matlista... :) Behölver lite variation. Ha en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress