- Önskelista ~Jul 2010~
Haha, jag vet att det är tidigt än, med långt kvar till jul, men jag lägger bara in det för att komma ihåg saker när det väl är dags, fyller på här efterhand! :)

Meja önskar sig:

Leklandet-kort -
Presentkort eller 10-gångers
Leksakskök - T.ex. Ikeas fina
Filmer - T.ex. Mora Träsk, Chuggington (utom Upp på spåret!) eller Pettsson & Findus (utom Kattonauten)
1 fåtölj från IKEA - Hon älskar att sitta i vår sån stora!
Barn-bord / stolar
1 ny matstol från IKEA eller annan
Eltandborste för barn 

Jag (& M) önskar mig/oss:

Presentkort på bloggtidning -
Hos Weblogstore där man kan göra sin blogg till en fin tidning =)
Objektiv - Till systemkameran, Olympus E-400 (även begagnat) - Eller en ny systemkamera ;)
Presentkort -
På kläder (JC, Carlings, GinaTricot m.m.) & inredning (IKEA, KarlskronaMöbler m.m.)
Frisörpresentkort - Hos Hårloftet
Glas & servisdelar - Från servisen Karoline & glasserien Line (ej likör- eller cocktailglas!)
Tårtgrejer - T.ex. denna & denna för att göra egna fina tårtor
Photoshop
Filmboxar -
Till exempel ArkivX & Lost
Filmer - Sex & the City 2, Twilight, The Twilight Saga - Eclipse (New Moon har jag redan)
Cykelhjälmar - En till mig och en till M
Digital ute-/innetermometer

Hela familjen önskar sig:

Astrid Lindgren-boxen -
Jag vet att den är väldigt dyr, men hela släkten kanske vill lägga ihop? ;)
Vi2blir3.se - Malin

Ja du de är faktiskt ett tag kvar men jag precis som du har börjat gå i jultankarna ;) vad ska man önska sig? Bra fråga :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress