100921 - 4 år <3

Hejsan! Sorry min absolut urkassa uppdatering de senaste dagarna, men jag har verkligen inte hunnit :O Fullt upp hela tiden!
Tänkte att jag slänger mest in ett bildregn och skriver lite till bilderna, för det är nog ingen som orkar läsa om jag skulle skriva allt vi gjort hela dagarna ;)


Efter tentan i fredags (som jag tror gick bra, håll tummarna för mig!) hade jag och Meja lite mys-/lekdag. Hon hjälpte mig även att hänga tvätt (på riktigt, hon hämtade strumpor i maskinen och hängde dem jättefint ;D).


Medan jag lagade mat sen ville Meja gå ut, så det fick hon såklart!


Lite av förra veckans mat: Caesarsallad, potatis- och purjolöksoppa, tacogratäng i fredags, och så kantarellmacka till frukost i lördags :)

I fredags kväll var det dags för tentafest med lite folk från klassen efter att jag hade fredagsmyst lite med mina hjärtan. Jag tänkte egentligen hoppa över det eftersom jag ville vara med dem när jag väl hade tid efter allt plugg, plus att vi skulle iväg från Meja under helgen. Dock så har jag världens underbaraste sambo som skrev i ett SMS: "Det är klart du ska åka älskling, du behöver det nu!". Så så fick det bli! Underbart trevlig kväll, med shots och grejer (Oops!).




Nehej, uppdateringen om helgen får faktiskt komma imorgon, nu är det läggdags! Helgen var i alla fall underbart mysig, bara min och babys! 4 år, tänk vad tiden går...

Vi2blir3.se - Malin

Så fina bilder =) Grattis till dom fyra åren!

malin - mamma till nova ♥

All den där maten ser ju supergod ut! Hade varit kul om du delade med dig av recepten på Caesarsalladen & potatis- och purjolöksoppan, eller har du köpt färdigt? ;) Men förstår att du har mycket att göra om dagarna som både pluggar och har en liten 1 åring.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress