100923 - 14 månader
Tiden springer iväg som alltid när man tänker efter. Det är redan två månader sedan 1-årsdagen, det känns det inte som. Eller jo, på ett sätt känns det som en evighet sen, sommaren har försvunnit all världens väg & skruttan har börjat på förskolan, skolan har dragit igång igen (och det med besked!) m.m. Men ändå, 14 månader? :S


Innan förskolan igår morse :)

Glömde ju skriva häromdagen (i tisdags) att jag var och shoppade mig 2 par nya stövlar på Skopunkten. Blev billigt, 550:- för båda paren :) Hade sån tur, gick där och tittade på höga stövlar som var vad jag främst var ute efter, men de kostade 499:- allihop, men så hittade jag ett par nedsatta till 299:- i min storlek :D Blev ju halva priset på dem sen med, för de andra kostade 399:-. Det andra paret var ett par mer "vintriga" gosiga stövlar. Mörkgrått skinn och så lite päls upptill. Idag fick i alla fall de höga stövlarna invigas!



Idag har varit en ännu mer fullspäckad dag än vanligt. Det är tur jag är så lat när jag är hemma så jag orkar med allt annat ;) Haha! Lämnade Meja vid 8.30 i morse, och det gick som vanligt jättebra. Hon ville tillbaka till mig när jag lämnade henne till "fröken", men blev inte ledsen eller så. Åkte sedan hem och pluggade lite till dagens basgrupp där vi skulle diskutera lite om graviditet, förlossning, alkohol/tobak under graviditet (DON'T!!) m.m. Livet leker ur skolsynpunkt just nu, det är ju precis det här jag vill syssla med! :) Ska läsa om barn på sjukhus m.m. till nästa gång, också himla skoj =)

Väl hemma från skolan blev det plugg ett tag till. Kladdade klart min del om sexarbetet, så nu är det gjort! Skönt att vara ute lite i tid. Ska bara in i datorn med, och det går ju fort.
Hämtade sedan lillfisen vid 15 bara för att åka hem och hämta några grejer och sen lämna ner henne till sin farmor en stund för att jag skulle jobba =( Maaw, när jag äntligen hade fått hem henne =( Men pappa kom och hämtade upp henne drygt en timme senare!
 

Världens underbaraste lilla fisunge! Syns det att hon är ett bustroll? :P

Jobbade 16-20, drygare än man tror trots den korta tiden :P Var ganska lite att göra och då går ju tiden så sakta. Menmen, hem kom jag till slut och imorgon ska jag och Mejan vara lediga ihop hon och jag =) Blir simhallen och sen avskedslunch för mina tjejer som ska lämna stan igen, denna gången för Oslo. Gonna miss them, men det är ju så kul samtidigt!
Madde

Men då? Om man tar två par skor kan man väl ta tre? Ett par är ju gratis? =) hehe SNygga iaf.

O Meja är lika söt som alltid=) hehe

Jo det är fint här med....

Säg gärna till när du har tid o lust över för o hjälpa med ny design=)

Kram

Alfva

Åh, skor vill jag ha såå hemskt gärna! Och massa kläder! Måste ta tag i det där snart!

Melinda - Mamma till Maja

Vilken härlig bild på lilla sötnosen :D

Elin

Åh vad kul att läsa om sånt! Himla synd att vi inte läser det :-( Och fina skor föresten! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress