Hellu! Igårkväll somnade Meja i god tid, l...

img_0429 (MMS)

Hellu! Igårkväll somnade Meja i god tid, lyckades få henne att somna vid 10 i 7 eftersom hon skulle upp tidigt i morse. Halv 7 var det dags att vara på dagis idag, pappa som skulle lämna. Jag spenderade morgonen med att plugga innan basgruppen började vid halv 11. Gick igenom lite om bipolär sjukdom (manodepressiv sjukdom), neuroser m.m. Hämtade sen upp Meja efter det, det var ju deras sovtid så hon låg och sov i vagnen då jag kom :) sen har vi bara lekt och busat och gjort baconpannkaka till middag som var supergod :)  nu är det idol som de senaste kvällarna, love it!

Vi2blir3.se - Malin

Naw så söt hon är :) vilken gullig bild!

Elin

Sååå söt! :-)

Marika - ung mamma till Albin & Ella

va skönt det är när man kommer hem från skolan o bara kan släppa det en stund o leka med barnen, det är guld värt tycker jag :)

Marika - ung mamma till Albin & Ella

jag läser till grundskolelärare, men läser jag til ett ett extra år får jag både va på förskolan o grundskolan så det ska jag nog göra :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Jahaa, för jag har kikat på Lindex, men hittade ingen vindfleece där :/ ska ner på stan idag, så får kika om dom har där då!

teddy

Hejsan svejsan.

Tack så hemskt mycket för omtanken på min blogg.

Vilken härlig och söt liten tösabit ni har där hemma. Jätte fin är hon.



Jasså - är drömmen att bli barnmorska för dig?

MYYYYYCKET BRA VAL säger jag bara.

Världens bästa yrke är det också.

kram på dig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress