...just det ja!
Jag har ju "vunnit" några grejer på Tradera med de senaste dagarna, förutom lite scrapgrejer (äntligen hittat ett album till Mejas album jag har gjort, eller håller på och gör), så har jag hittat ett fleeceställ till Meja & ett par vinterskor till henne. Vi hade ju redan ett par vinterskor från Viking vi köpte i somras då det var utförsäljning, men vi kände att vi ville ha ett par till dagis och ett par hemma. Eller det blir väl lite både och, men nu har vi i alla fall 2 par =) Fleeceställ ville vi också ha ett liggande där och slippa dra fram och tillbaka! Vi har dubbelt av i princip allt nu ;) Gummistövlar, regnställ, fleeceställ, overaller, vinterskor...


71:- inkl. frakt                              127:- inkl. frakt

Viking vinterskor kängor
Vinterskorna från Viking som vi köpte för någon månad sen för ca 300:- i stället för 700:-

Så, nu kan ni läsa det vanliga inlägget, var bara tvungen att meddela mina fynd ;)
Vi2blir3.se - Malin

Har läst den förut ;)



Ja jag bereder mig verkligen på det värsta! Jag börjar bli riktigt nervös faktiskt, men samtidigt peppad :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Men gud va snäll du är! Jag ska kika på det andra MAXI också, så hör av mig om det blir aktuellt :)



Älskar sparkbyxorna! Finns ett par rosa också, som ej fanns med på Shop Online, som jag nog ska köpa till Maja ^^,

Beatrice, mamma till Devin ♥

Det är ju så kul när man gör sådana fynd!

Kanonbra att ha dubbelt av allt också, speciellt inför dagisstarten. Fast Meja kanske redan går på dagis nu? Är hon inskolad redan? Kram

Alfva

Maxi alltså! Vi verkar ha den enda ICA MAxin som INTE har babykläder....

malin - mamma till nova ♥

Jag tittade efter den där mössan föresten med stjärnor men dem fanns inte här i Västerås..

Dom där viking vinterskorna vill jag också ha till Novis. Skulle ha budat hem ett par svart vita ifrån Tradera igår men missade den auktionen :(

malin - mamma till nova ♥

Fast jag menade dom med blommorna. Ett par såna jag vill ha till Novis men tack ändå :) Brukar du sälja på Tradera?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress