- Gran Canaria dag 1-2

På avresedagen (onsdag 30/3) började jag med att gå en promenad på morgonen eftersom man skulle vara så stillasittande resten av dagen sen. Körde sedan och fixade ett par ärenden & hämtade upp pappa & hans sambo för att bege oss mot Växjö flygplats. På vägen dit åt vi lite matsäck, tunnbrödsrullar & pannkakor. Iskallt var det ute, så jag & Meja satte oss i bilen till slut.
Det gick snabbt & smidigt att boarda planet och jag & Meja fick 3 platser för oss själva =) Hon spenderade flygresan med att rita lite, pussla lite, sova lite & äta lite.
Framåt kvällen var vi framme & väl på hotellet bjöds vi på lite sen kvällsbuffé innan det var uppackning & sedan läggdags.



På torsdagen vaknade jag tidigt flera gånger på morgonen, så till slut gick jag upp och tog med mig pappa på en promenad, utforskade lite hur man gick till stranden & så, tog en del bilder =)
Resten av dagen spenderade vi vid poolområdet på hotellet med bara liten paus för lunch.
Framåt kvällen gick vi till San Agustins shoppingcenter. Meja fick sandsaker och jag hittade lite engångsförpackningar med marmelad att köpa med hem. M hittade lite alkohol.
Väl "hemma" blev det lite middagsbuffé & sen champagne på vår balkong för att fira styvmammas födelsedag.



Elin

Gud vad härligt! Är avis ;-)

Malin - Mamma till Nova

Åhh va underbart!!

Melinda - Mamma till Maja ♥

Åh, söta lilla Meja på semester :) Va fina ni är, och hoppas att ni har haft det toppenbra där! :) Ser framemot att se mer bilder och uppdatering från dagarna där ;)

Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Vilken underbar semester för hela lilla familjen :)

Meja ser ut att ha trivts som fisken i vattnet ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress