- Önskelista ~Jag 23 år~

Är ute väldigt tidigt, men det är bara för att komma ihåg =)

  • Presentkort på Hårloftet
  • DYMO-maskin
  • Frukostbord (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80196480) i vitt
  • Brevlåda (helst en veckobrevlåda)
  • Presentkort på IKEA
  • Bordstabletter x 6 i svart/vit/grå/brun/ek
  • Snygg vedkorg & "verktyg" till öppna spisen
  • Trädgårdsgrejer / presentkort till det
  • Träningskläder & träningsstrumpor
  • Terminskort hos Rödebygymnasterna
  • 10-kort/säsongskort till Rödebybadet
  • LOST säsong 5-6
  • Bra wokpanna
  • Stor gryta (kroppkakegryta)
  • Glas / servis (Line / Karoline, behöver ej likör-, whiskey eller cocktailglas)
  • Tvålpump
  • Diskmedelspump
Cattis & Jonathan

Vad är du ute efter för objektiv då? :) Bara nyfiken, jag har ett Tamron som jag älskar och funkar så kanon som både tele & macro :) Det tycker jag var ett bra tillskott till min kamera. Sedan självklart ett fast objektiv är nästan ett måste om du inte har :) Tamron kostar inte så mycket heller betala 1700 kr för mitt =)

Elin

Vad kul att fylla år :-) Undrar också vilket objektiv du är ute efter? Tror jag ska försöka köpa ett makroobjekt men jag är inte särskillt bra på det som gäller min kamera ännu ;-P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress