110807 - Bröllop

Har varit en bra vecka, dock mycket jobb, men annars =) Eftersom jag jobbat kvällar har det varit härliga morgnar, ätit frukost ute nästan varje dag!




Igår var det som sagt dags för bröllop! Det var min pappa och hans numera fru som gifte sig, äntligen efter många många års förhållande och förlovning. Det blev jättelyckat! Vi åkte ut tidigare, bl.a. för att fota dem. Vi fick dock inte så mycket tid till det, men lite hann vi med och några bra bilder fick vi i alla fall till. Lägger dock bara upp en på lite avstånd av respekt till dem. Därefter var det dags för själva vigseln som inleddes med sång och musik av mig och min käre körledare Håkan! Gick bra tror jag =) Var verserna på Av längtan till dig jag inte satte... Därefter blev det god mat, god tårta och fest hela kvällen! Mejan var brudnäbb och var så fin så!

Otroligt mysigt var det, nere vid havet i Torhamns hamn och väldigt enkelt och fint.






Madde

Fina ni va:) <3

Va lika din pappa du va också:) SKoj o se!

Kram

Lina

Åh vilka fina bilder! Och så tjusiga ni var i era fina klänningar, både du & Meja :)



Ska ni renovera mycket i ert hus? *nyfiken



Ha en toppendag och du! Jobba inte ihjäl dig... :)

Malin

Vad fina ni var allihopa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress