110810 - Snart, snart...

...snart! Är denna sommaren över... Inte för att jag vill att sommaren ska ta slut så klart (inte för att det är någon sommar utanför i alla fall), men herregud vad jag börjar känna mig sliten nu! Jobb 85%, plugg 50%, flytt och lite bröllopsplanering på samma sommar börjar ta ut sin rätt. Nu är det dock bara 4 arbetspass kvar, och 2 dagar kvar till tenta i kursen, sen är jag ledig en alldeles hel vecka! Då ska jag inte läsa något skolrelaterat alls utom möjligen praktikschema inför gyn :) Jag är i alla fall laddad inför sista terminen som student!


Fin jag är på jobbet... ;)                                           Som sagt, ingen sommar precis...

Häromkvällen när M jobbade passade jag och Mejan på att äta hos mamma & Co. Stuvade makaroner och köttbullar, min barndoms favoriträtt :D (det är ju fortfarande himla gott!)




Och undrar ni vad jag gör uppe så förbaskat tidigt när jag ska jobba kväll, så ska jag plugga. Som sagt, 2 dagar kvar...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress