110812 - 23

Hipp hipp hurra, jag fyller år idag ;)


Inte varje dag man välkomnas hem från jobbet såhär ;)

Då var man ännu ett år äldre. Tycker jag precis var 18... Fast visst, en del har man väl hunnit med sen dess. Nästan en hel utbildning, ett barn, ett hus... Rätt bra jobbat ändå på 5 år! ;)

Jobbat tisdag till torsdag, och igår förmiddag när jag jobbade kom chefen och frågade om jag kunde jobba natt med, och snäll som jag är sa jag ja! Är alltså ganska nyhemkommen (och trött) nu, och ska slänga mig i sängen alldeles strax. Har suttit på vak inatt (lite oroligt igår), sådär kul att hålla sig vaken i ett rum hela natten :P Gick bra i alla fall, och tentan fick jag också gjord inatt, så det var den sommarkursen det! Hoppas det gick bra, får jag veta imorgon...

Detta betyder alltså att av allt sommarslit som skulle göras är det bara 2 jobbdagar kvar! Nästa vecka har jag sommarlov (höstlov?!) och ska inte öppna en skolbok! Däremot ska jag få klart här hemma äntligen innan praktiken drar igång veckan efter.

Nehe, nu ska jag soooova gott tills klockan ringer halv 2, då ska det slängas ihop lite fika, Mejan ska hämtas och så kommer mormor och mamma på födelsedagsfika ♥

malin

Grattis! Hoppas du haft en toppen dag.



Var ska du på praktik någonstans? :) fick ni välja den själva?



Ha en toppen kväll

Alfva

Grattis på födelsedagen (notera att jag hann med typ 1 minut till godo.. ;) )!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress