110817 - Trötter

Smörgåstårtan vi vikarier bjöd på på jobbet blev som sagt mycket uppskattad! :)



I fredags hade jag lite födelsedagsfika här hemma med mamma, mormor och syskonen. Mycket trevligt, både jag och Meja fick presenter, hon fina kläder och jag säkerhetsgrejer av mormor samt brevlåda, balkonglådor, terminskort på Rödebygymnasterna och en annan sak jag avslöjar lite senare av mamma & de.





Vi fick även äntligen ihop Mejas bord hon fick i födelsedagspresent av oss!




På kvällen åkte vi in till sailet och tog varsin langos till middag.




Lördagen var det jobbdags igen, och likaså söndagen, sista dagen... Efter jobbet blev det kalas hos M:s kusin, där Meja hoppade studsmatta som en galning! Hon älskar verkligen det, jag hoppas hon får en nu när hon ska ha sitt kalas nästa vecka!



Inatt har jag jobbat (så gick det med det sommarlovet...) och jag blev även tillfrågad idag om imorgon och lördag, men jag fick vänligt men bestämt tacka nej. Jag behöver vara ledig resten av veckan nu! Sov hela förmiddagen med undantag för en stund då sotaren var här. Sedan satte jag igång SexAndTheCity säsong 1 när jag hade blivit väckt av telefonen. Tillsammans med lite av gårdagens "hem"-gjorda pizza :)



Passade även på att beställa lite till Meja från Filur (länk till vänster). Hittade bl.a. klänningen jag förälskade mig i i stan häromdagen men tyckte var för dyr. De har halva REA-priset just nu vilket dras av i efterhand :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Gud så smarrigt med smörgåstårta! Och ett sånt där fint bord har jag också kikat på, och drömt om att få köpa till Maja, men tyvärr så har man ju inte hus som vissa andra :P Den där NameIt klänningen är såå fin! Har kikat på den förr, men hon har så mkt jeansklänningar och sånt, så blev helt plötsligt för snål, fast den då var på rea :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress