110818 - Fixfixfix
Vad roligt det är att vara ledig när man nyligen flyttat, man vet vad man ska göra om man säger så ;) Igår gjordes typ ingenting på dagen, eftersom jag sov då jag jobbat natt och blev väckt så jag var helt supertrött på eftermiddagen med sen. Vi var i alla fall ute en runda på kvällen då M fortsatte röja runt garaget lite och jag och Mejan lekte, byggde ihop skottkärran och tog kort på huset (kommer strax i ett eget inlägg).




Idag vaknade vi i rätt så bra tid och fick i oss frukost innan vi fortsatte lite här hemma. Jag är nästan klar i Mejas rum nu, fick upp böckerna i hyllorna idag då jag äntligen hittat bokstöden, så nu är det bara lite städning där inne, sen är första rummet helt färdigt! I vardagsrummet är det bara lite "pynt" i hyllan där som ska göras, sen är det med klart. Några lådor kläder och "pynt" även i sovrummet, sen är det klart :) Underbart!

Jag och Mejan tog oss ut på en promenad när M åkte till jobbet, lagom så hon somnade. Nu har hon sovit i 2 timmar (ajabaja, hon kommer icke sova ikväll!), så jag ska ta och väcka henne nu. Hade inte hjärta och väcka henne efter en timme, stackaren har ögoninflammation :( Började i förrgår, så hon fick vara hemma (hos farmor) från dagis igår. Lite hostig och småförkyld och trött är hon med, så hon fick sova lite längre idag =)

Svullen i sina små ögon! ♥



Passade på att sätta mig ute med lunchen och datorn efter vår promenad!



Nu ska jag snart ta och göra klart det sista i Mejas rum och plocka i sovrummet innan det är dags för smyckeparty hos mammsen ikväll!
Malin

haha, vilken hängläpp :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress