- Buzzador, Santa Maria Fish Taco Sprice Mix

Jag har ett tag varit medlem i Buzzador och ska nu få vara med i min första kampanj =)

Buzzador är en sida som företag vänder sig till för att testa olika produkter, så du får alltså testa saker gratis mot att du sedan berättar vad du tycker om dem. Smidigt va?! :) Win-win-situation!

I alla fall ska jag nu få prova Santa Maria's Fish Taco Spice Mix! Visst låter det lite spännande? Jag fick hem kryddorna och ett par recept igår så nästa vecka får det nog bli ett provsmak, och sen ska jag bjuda hem på tacokväll också, och dela ut ett par påsar till familj & vänner.

Och psst, Buzzador söker fler medlemmar, just nu framför allt småbarnsföräldrar och gravida! Bli medlem och ange gärna mig (sussey) som värvare om du blir det. Varför inte liksom? :)

Beatrice, mamma till Devin och gravid.

Jag kom inte med i denna kampanjen men hade gärna velat testa fisktacos. Berätta gärna senare vad du tyckte om det! :)

Alfva

Vart var ni då i Turkiet? Och hur varmt/kallt var det?



Jag är mest rädd för att frysa. Jag är en fryslort och skulle nog ha väääldigt tråkigt 2 veckor om jag inte ens kunde bada....

Myran

Åt tacofish förra året, den är ganska god! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress