- Utmaning
Skulle upp med detta i morse, men som vanligt är vårt kära kassa bredband lite oberäkneligt! :( Läs alltså svaren som att de skrevs i morse vid 9-tiden.

Jag har blivit utmanad av Ida-Maria!

 

Humör just nu? Lite nere just för tillfället. Skitvikt och sommarjobbspanik!

Kläder just nu? Morgonrock ;)

Musik just nu? En av sångerna på Nicke Nyfiken - En apkul jul

Sommarplaner? Inte så mycket än. Jag är sugen på en tur till Liseberg och sen blir det kanske en liten campingrunda igen, kanske i kombination :)

Hur många kuddar sover du med? Två

Spelar du nåt instrument? Lite gitarr, ytterst lite piano, vill lära mig det. Sjunger med, rösten är också ett instrument har jag hört ;)

Morgon eller nattmänniska? Inget av det faktiskt :P Somnar lätt tidigt på kvällen & sover gärna länge på morgonen. Dock är jag nog mer morgon än kväll iaf!

Snarkar du? Nope

Stjärntecken? Lejon

Skostorlek? 38-39

Längd? 169 cm

Äckligaste insekten/djuret? Spindlar, lätt! Gillar dock inte kackerlackor eller andra småkryp heller!

Vad vill du jobba som? Barnmorska är drömmen. Snart halvvägs dit ;)

Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, att bli "klar med min kropp", Gran Canaria i vår

Brukar du svära mycket? En del, tyvärr. Försöker sluta, ffa för Mejas skull.

Land du vill besöka? Australien, USA igen (gärna västkusten) och varsom om någon bjuder ;) Älskar att resa!

Vad har du gjort idag? Gått upp, ätit frukost och satt mig här. Lugn morgon!

Vad ska du göra i morgon? Träna på morgonen, sen familjedag tror jag.

Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Amiralen måste det vara - där bl.a. Maxi ligger!

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Vet inte ens vem det var :P Men nej, skulle inte tro det.

Är du polare med grannarna? Mja, pratar lite iaf :) Iaf de närmst bredvid

Vad är det första du gör när du vaknar? Om Meja är hos oss - pratar med henne. Om inte - tar upp mobilen och kollar mail & facebook.

Är det nåt du absolut inte äter? Inälvsmat (utom leverpastej), bruna bönor, det gröna på tomaterna m.m.

Brukar du sola? Japp, på sommaren/utomlands. Inte så ofta solarie, kanske ett par ggr/år.

Tränar du? Ja, äntligen gör jag det på riktigt!

Jag utmanar nu Malin & Isa

malin - mamma till nova ♥

hehe kul att höra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress