110207 - Hemtenta
Började dagen i lördags med lite WiiFit. Hade sedan en liten familjefrukost innan dagen drog igång med städning och tvätt. Framåt eftermiddagen/kvällen kom M:s bror hit på TV-spelande och tacos. De hade tydligen suttit och spelat till 1, jag gick och la mig vid 23 så hade ingen koll :P

Såklart blev det i alla fall paus för Melodifestivalen. Tyckte det var sådär. Gillade inte 2:an först (som gick direkt till Globen), men den växte faktiskt ju fler gånger man hörde den! Dannys låt tycker jag var lite väl tjatig, årets sommarplåga?!


 

I söndags var det upp tidigt till simskolan som gällde, och det gick lika bra denna gången =) Lite bättre kanske eftersom jag hade varit där en gång innan.

På dagen gick vi ner till M:s föräldrar på lite mat och sällskapande.

Idag är det ju vardag igen!

Gick sedan ner och hämtade Meja och nu ska vi snart hem till mamma o Co. och fixa lite hemlighet till alla ♥:ans dag! :)


Pluttan kollar på sin nya Nicke Nyfiken jag köpte på Tradera häromdagen. Alldeles jättelycklig blev hon idag när vi öppnade paketen som hade kommit med posten :)
Isa

Jag har photoshop 7.0. Hittar inget montera :-/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress