110212 - Kalas
Jag skrev allt klart hemtentan i torsdags, en hel vecka "för tidigt"! Gu sa dukti! Hemskt tråkigt är det dock, jag föredrar faktiskt salstentor framför hemtentor, sjuk, jag vet! Min handlade om något så originellt inom folkhälsa som övervikt & diabetes som skulle förbättras med hjälp av kost & motion. 

Eftersom ena bilen står för tillfället fick jag och Meja ta bussen in till stan på kvällen då jag äntligen kunde gå på ett combat-pass igen! Det har inte alls passat in i mitt schema på sista tiden annars. Hemskt kul var det i alla fall!Lite smådrygt bara att det snöade och blåste som attan när vi skulle gå till bussen, och jag kånkade 2 påsar och ett barn. Jag var inte alls trött när vi kom till busshållplatsen. Tack gode gud för bilar, när de funkar! 

Fredagen igår var ledig dag, sista fredagen på ett tag. Den spenderades med något så roligt som...städning! Toaletterna, köket, golven m.m. fick sig en omgång, så nu är det inte mycket kvar av vår rensning vi påbörjade för ett tag sen. 
På kvällen blev det ju fisktacomiddag här hemma med goda vänner, lika trevligt som vanligt när vi ses! Synd att en del av gänget saknades bara =/ 

Idag jobbade M förmiddag, så jag och Meja tog det mest lugnt. Jag tränade lite medan hon sov middag och så. Efter lunch åkte vi in till stan och köpte present till lillasyster, innan vi begav oss dit på kalas. Älskade lillasyster fyller nämligen 10 år på måndag. Vart tog åren vägen?! Inte konstigt att Meja är 1½ redan...




I present fick hon den snygga klänningen hon har på sig på helbilden, och blocket med "TopStars" att måla hon håller i på samma bild.

God mat och fika fick vi såklart (lite för mycket av det senare för min del, extraträning i veckan ja!), tackar så mycket!

Nu sitter jag i soffan med pyjamas och filt och kollar melodifestivalen, typ omöjligt att säga hur det går ikväll tycker jag. Inte Elisabeth Andreasen, gillade inte den låten, men annars hursom.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress