- Beautiful Blogger Award

Har fått en award av Härliga Vardag, tackar så mycket =)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Titta & där började jag säga strax innan jag blev 9 månader..." (Mejas babybok)

Vad var det senaste du såg på tv?
Pettsson & Findus - Kattonauten (just nu... :P)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?

Se frågan innan :P + Meja som bläddrar i min almanacka

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Nyss, när jag och Meja var ute med valpen vi passar

Vad har du på dig?

Baggyjeans från Capri, lång tight rosa t-shirt från GinaTricot & stor svart t-shirt från Maxi

Vilken var den senaste filmen du såg?

Full Metal Jacket igårkväll

Skulle du överväga att flytta utomlands?

Ja, det skulle jag absolut! För ett tag, något år eller ett par. Hade inte klarat vara i från familjen "för alltid". Sen gillar jag faktiskt Sverige med ;)

Jag skickar Awarden vidare till Melinda, Lina & Mamma
!

Madde

Ja jag vet inte ens vad man ska tänka eller göra! Förstår inte hur de kan splittra en familj på det här viset!

Melinda - Mamma till Maja ♥

Trevligt :D den där ska jag göra sen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress