110124 - Neej!
I fredags fick Meja inviga sin fina bodysuit i strl. 86. Den såg helt gigantisk ut, men var faktiskt bara lite stor. Supersöt blev hon i alla fall :)



Hon var på dagis några timmar på förmiddagen medan jag var i skolan på basgrupp och sen inne och tränade. På basgruppen var vår handledare mycket stolt över hur mycket vi hade hunnit på folkhälsoarbetet, skönt att höra ;D


Meja- och Disa-bus!

I lördags började jag morgonen med ett Pilates-pass inne på gymmet. Kändes inte mycket då, men vaknade med träningsvärk i både armar, ben, rumpa och mage igår, så det tog nog en del! Efter det skulle vi spelat squash (jag, M & hans bror), men det var fullbokat när vi kom dit (det var någon som sa till dem att man skulle förboka :P). 


Trött Pilates-mamma och speedad gangster-Meja!

Resten av dagen fram till vi skulle börja med maten spenderades med städning. Vid 16 kom pappa + sambo på middag - grönpepparkyckling och pressad potatis - och stannade sedan resten av kvällen till sent. Vi spelade spel, åt snacks och skrattade. Var faktiskt en kul kväll =) 

Igår vaknade M lite småbakis, så vi skulle egentligen spenderat dagen på soffan var det tänkt, men det blev inte så många timmar där :P Jag och Meja åkte till mamma och de på förmiddagen (hemkomna från en vecka i Åre) och "lämnade tillbaka" Disa. Kommer bli konstigt här hemma nu, både tomt och lite skönt. Efter det åt vi lunch hos M:s föräldrar eftersom de hade gjort kroppkakor i lördags, mumma! Blev i alla fall en film på kvällen - Det sista offret / Life before her eyes - gillade den!


Meja fick små söta flätor igår :)


Jag var världens sämsta mamma igår =/ När vi skulle plocka ihop Disas grejer på uteplatsen igår lät jag Meja följa med ut (det ligger lite glassplitter där ute från vår bordsskiva som gick sönder av snö som brakade ner), och såklart ramlade hon och slog upp handen :( Stackars liten! Hon var jätteduktig i alla fall, kollade intresserat när vi tog på plåster efter hon slutat gråta. Blivande sjuksköterska?! ;)

Jag vaknade och kände mig sur i halsen igår, och såklart fick jag mer och mer ont under dagen. Min kropp motarbetar mig verkligen, kom igång med träningen - ont i ryggen, fortsatte med träningen - förkylning?. KUL! När man försöker ta hand om den bara sviker den! Nu på morgonen när jag vaknade var dessutom Meja varm som en kamin, och hade lite feber, så det blir varken förskola eller BVC som planerat idag =/ Hon får följa med mig till skolan ett par timmar och sen ska vi hem och vila!
Madde

Nä stackars liten! Hoppas det blir bra snabbt!

Och super tack för ditt stöd:)

Ska ta o skicka din vinst denna veckan! HÅLL UT:)

Kram

Alfva

Stackars Meja! :( Fast hon verkar ju inte lidit speciellt mycket av det iaf! :)



Jag känner som du, när jag väl kommer igång är det bara något som stoppar mig gång på gång. Kanske inte meningen att jag ska träna? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress