- Tiden går så fort!
Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen! Det går så otroligt fort att jag nästan blir lite rädd ibland... Min lilla lilla tjej som nyss föddes har blivit 2 hela år gammal, det betyder att hon snart är 4 år, 6 år o.s.v. När tusan ska man hinna med att få till syskon och sånt när tiden går så snabbt att man inte hinner med?! Meja kom ju precis själv!



Det känns i alla fall både skrämmande och otroligt skönt att snart vara färdig med skolan, bara ett halvår kvar. Även om jag tycker det är ganska slappt att plugga, så är det ganska påfrestande psykiskt, eftersom man aldrig är helt "ledig", man har alltid saker att ta tag i och göra. Men å andra sidan kommer det vara påfrestande psykiskt att ha ansvaret för massa patienter med, så det kanske går på ett ut ;)
Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag håller helt med! Och jaaa, hur ska man hinna skaffa ett syskon när Maja precis kom?!? :P hahaha

Beatrice, mamma till Devn och Lili ♥

Grattis i efterskott vackra lilla Meja!

Sara - Ensamstående mamma

Vilket charmtroll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress