110711 - Ledig helg


Börjar med en liten video från förra veckan på min knasiga unge. Haha, ingen aning var hon fått det ifrån, dagis?!

Här är allt bra, inte så mycket tid att sitta vid datorn bara ;) Jobbade måndag-torsdag förra veckan, sen ledig hela helgen! Skönt!

Blev god mat onsdag och torsdag förra veckan - landgångar :)



I fredags kväll åkte jag och Mejan och mötte upp pappa + sambo på jobbet och begav oss till TosiaBonna-dan, en marknad i grannkommunen. Smällde i mig både sillamacka och langos, och fick tag i sandaler till Meja m.m. Gjorde av med alldeles för mycket pengar, men inga onödiga saker i alla fall :)



På lördagen åkte vi till Dragsö för sol och bad, vädret var alldeles ljuvligt, och jag tog mig äntligen ett dopp i havet! Jätteskönt! 21 grader i vattnet.



På kvällen var det dags för fest med ett par av gamla tjejerna, men det får komma i ett eget inlägg! Söndagen spenderades med konfirmation för kusinen, fick massa god mat och så :)



Har jättefina rosor ute vid uteplatsen nu, så jag fick ett fotoryck häromdagen, resultatet får bli avslutningen på ett lite rörigt inlägg innan jobbdags!

Sara

Vilka söta små flätor :)

Emelie

Alvin är ungefär 88 cm så med skor på så klarade han gränsen precis :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress