- Sommaren påbörjad...
Ja, idag börjar faktiskt min "lugna" sommar. Det är nämligen så att jag idag börjar läsa en sommarkurs 50% på distans; Fysisk aktivitet och hälsobedömning. Anledningen till att jag inte avslöjat detta tidigare var att jag har velat fram och tillbaka in i det sista om jag skulle läsa den eller inte. Sökte från början några olika kurser eftersom jag var rädd för att inte få något sommarjobb, tänkte att jag då skulle få in några pengar och ha någon sysselsättning i alla fall. När jag väl fick sommarjobbet tänkte jag att man kan ju läsa en av dem ändå och få in några extra kronor i månaden + en extra merit på CV:t då jag inte har så mycket erfarenhet annars. Så jag har alltså velat tills förra veckan, då jag bestämde mig för att ge det en chans.

Sommarens sysselsättning blir alltså sommarjobbet på kirurgavdelning på sjukhuset på 85%, + en sommarkurs på 50%, + hinna umgås så mycket jag bara kan med familjen, sola, bada m.m. Hur tror ni det går?! ;)


Blekingesjukhuset! (Bild från DagensMedicin)
Malin

Låter som en toppen idé :) Trevlig blogg :)

Malin

Sv: ja gör du de, jag har lagt till dig där :) du kanske inte lagt till mig än, syns inget iaf..



Fina ringar ni har!

Isa

Isa

Jag förstår inte. Får du pengar för att läsa??

Elin

Låter ju kanon, klart du fixar det :-) Plus att du får en fördel med högskolepoäng när du ska söka till BM sen också ;-)

Malin- Mamma till Milla

Kommer säkert gå skitbra ska du se! :)

Isabelle Zunkovic

Men CSN -det är väl som ett lån? Eller är jag helt ute och cyklar :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress