110618 - Trött
Man blir ganska sliten av att gå upp klockan 5 tre dagar på en veckan då man inte är van. Måndag, torsdag & fredag, och när klockan ringde i fredags morse var jag inte pigg. Jobbet går i alla fall fortsatt bra, är ganska lugnt på avdelningen nu då vi är så mycket personal eftersom fler än jag går intro. Två pass kvar, sen är det dags att gå själv! Känns som jag kommer trivas i sommar i alla fall :)



...sen har jag ju glömt berätta en sak! Jag klarade akuttentan! Är nu alltså bara en termin från färdig sjuksköterska =) Rätt bra poäng med, hade bara småavdrag och hade fått poäng på alla frågor.

I onsdags hade Mejas avdelning kalas för alla sommarbarnen, och såhär fin var hon:



Hon kom hem med en fin tygpåse hon hade fått i 2-årspresent =)

Igårvar Meja sista dagen på förskolan innan hennes sommarlov, så i torsdags kväll fixade vi lite sommarpresenter till personalen på hennes avdelning! Blev lite hallonmuffins :) Meja hjälpte till både att baka och så valde hon vilken servettfärg vilken "fröken" skulle ha =) De är verkligen värda presenter, de är helt underbara!!




Igår fyllde även lillebror 13 år. Helt sjukt! När man var 13 år var man ju stor, men han är ju min lilla lillebror som är liten ;) I alla fall så åkte jag & Meja dit efter jobb och dagis på lite kalas. Present fick han ingen än eftersom den inte hunnit komma =/ Fick god tacos och god efterrätt innan M hämtade oss efter jobbet för att åka hem och däcka i soffan ;)



I morse vaknade Meja vid 8, sen låg vi och mös i sängen i en hel timme. Gos! :) Har fått i oss frukost och suttit här en stund nu, sen ska vi ta tag i städ, disk och tvätt här hemma. Kul va?! ;)
Malin

Kul att du trivs :) vilken lång klänning hehe :P du ser ut att haft det bra dom senaste dagarna, fina bilder du lagt upp :)



Vilken avd e du på nu igen ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress