110314 - Helg m.m.

Meja i torsdags innan förskolan :)





I lördags spenderade jag förmiddagen med att träna, och eftermiddagen med att jobba. När jag kom hem på kvällen blev det middag med familjen och såklart mys till Melodifestivalen! Vann rätt låt då?! Nja, jag hejade på Swingfly (och såklart lokalarna Playtones med!) tror jag, första gången jag hörde/såg den i första delfinalen gillade jag den inte, men när jag sen hört den på radion bara älskar jag den. Tycker både Dannys och Erics låtar var rätt trista ärligt talat =/ Menmen! Hejar såklart på honom ändå =)

Söndagen passade vi på att bara njuta av varandras sällskap då det var sista dagen ledigt innan M jobbar djävulsveckan igen denna veckan. Vi var ute och gick en promenad och var nere hos hans föräldrar och åt och spelade Alfapet ;)

Idag har jag och Meja varit en runda i stan med svärmor, och sedan hemma hos mamma o Co. på eftermiddagen och umgåtts lite. Nu ska jag plugga litegrann innan läggdags, skola imorgon bitti!
Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken fin outfit Meja har på sig på bilden :) och va kul med bowling! Det är ju riktigt skoj!

Sara

Det var inte illa att få ihop 100 poäng med 2 spelare :) Hon är duktig lilla Meja, fast det mesta kanske var din förtjänst ;)

Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vad jobbigt :/ Jag använde också Mary Kay förut, jättebra produkter, men det är på tok för dyrt enligt mig. Därför tycker jag att 218:- är nada jämnfört med de 1000:- som jag gav för Mary Kay´s produkter! :)

Jag har testat apotekets produkter också, bl.a ACO & L300 eller vad det heter men jag fick torrutslag i hela ansiktet av det :/ Nivea däremot fungerar utmärkt på min hy!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress