110319 - Helgmys
Lekstund i onsdags kväll:


I torsdags hade vi sovmorgon allihop, och vid 11 gick jag ner & lämnade Meja för lite plugg. Satt i soffan och läste i vår dryga bok vi ska ha seminarium om nästa vecka i princip till jag skulle hämta henne igen vid 4.



Lyckades - otroligt nog - att ta mig ut & springa en kort runda innan jag hämtade henne. I halv storm, endast 1 grad & små snöflingor virvlande i luften blev jag faktiskt rätt stolt över mig själv ;)

Till middag blev det spenatplättar, och det gick hem hos fröken!



Igår började dagen med basgruppsträff i skolan där vi pratade lite om team på arbetslatsen & så. Åkte sedan hem en snabbis innan jag och Meja åkte med M när han åkte till jobbet. Vi köpte skor (nya PAX gympaskor till våren till Meja, pumps & sandaler till mig) för vår ta 3 betala för 2-kupong :)
Därefter var det äntligen dags för ett besök hos Jossan och lilla Nea, som vi ju inte hade träffat än :O Vi satt och babblade, drack kaffe & jag fick lukta på bebis lite, och tiden gick så fort att jag råkade missa bussen jag skulle tagit. Bra att vi hade trevligt iaf ;)



Väl på väg hem hoppade lillasyster på bussen & följde med hem på fredagsmys. Nachos, Twilight & popcorn :)




Idag har jag & Mejan myst hela dagen, kramats massor, varit på promenad & i lekparken m.m., men de bilderna får komma imorgon =)
Josefine

ÅÅhh älskar bilden när Nea vinkar;) Mailar du de?? Vad myyysig dag:) Söta Meja, så härlig är hon ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress