110320 - Aktiv söndag

Börjar med bilderna från lekparken igår =)






Idag började jag dagen med att cykla till simskolan, det ni! Det ska väl erkännas att jag inte var jättesugen på att cykla vid 20 över 7 i morse när jag skulle ge mig iväg, men det var faktiskt ganska skönt =) Var ju tack och lov fint väder idag i alla fall! M skulle ju ha bilen till jobbet, och Meja fick vara hos farmor & farfar så länge när han hade börjat. Hämtade sedan upp henne när jag cyklade hem igen =) Svettades rätt mycket av cyklandet, jag hade klätt på mig alldeles för mycket :P Inte van vid att solen skiner ju!


Meja fick åka cykel och ha cykelhjälm för första gången på länge! Jag själv fick inviga min nya cykelhjälm jag fick i julklapp, och den var perfekt =) Glömde dock ta bild =/

När vi kom hem blev det lite brunch bestående av rostmackor, sedan har Meja sovit, jag har tagit hand om disken och så har vi ätit lunch + startat bak av hamburgerbröd =) När de är klara ska jag dammsuga av lägenheten och städa lite i sovrummet, skulle gjorts igår men hann inte... Det var en viss liten dam som inte var på humör för att mamma skulle städa då!

Alfva

Vad härligt det såg ut med en cykeltur! Hur många grader hade ni därnere idag? :o

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress