110518 - Packning & plugg
Det har egentligen inte hänt sådär mycket sen sist! Dagarna har Mejan varit på förskolan och jag har pluggat lite akutmedicin (tyvärr med lite för mycket betoning på lite...) och fortsatt packa och sortera det som går här hemma. Det är ju så mycket roligare än skolan just nu ;) haha. Fixade in mina nya tvättmedelsburkar från IKEA med igår, blev finfint!



Igår var det gymnastikuppvisning med lillasyster o. Co, men då hon stukade foten rejält förrförra veckan kunde hon inte vara med, utan bara sitta bredvid =( Stackaren! Man riktigt såg hur gärna hon också ville volta m.m. Efteråt var det dags för kören där vi fortsatte öva inför vår kommande soaré i höst! Det kommer bli kanon! På lördag ska vi dessutom sjunga på ett bröllop.

Förresten kom vi nog på en ny favoriträtt hos Meja igår! Hon har varit galen i ris ett tag nu, och igår gjorde jag laxfilé, ris och äggsås. Jisses vad hon åt! Jag trodde inte hon skulle vara så hungrig för hon hade ätit lite skorpa och så bara en stund innan, men efter 2 minuter ropade hon "Mee, mamma, mee!". Så skönt att alla tänder är uppe nu så vi slipper det där matvägrandet :) Så kul när hon äter!

Nu ska jag ta och fortsätta med lite packning ;) Var och hämtade silkespapper hos mamma igårkväll, så ska packa in lite glas och tallrikar och så från vitrinskåpen. Efter lunch ska jag läsa är det tänkt, och sen en springrunda innan Meja ska hem vid 15.30. Ikväll ska vi iväg och mäta i huset för att kunna planera möblering :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress