111127 - Vad har vi gjort sen Egypten?
Här kommer nu en liten övergripande uppdatering om de senaste veckorna :)


Kom på att det var ju himla sött att sätta tofsarna lite högre än vi brukar :)

Den 11-11-11 var det dags för soaré med kören i konsthallen!





Det bjöds på musik från då (50-tal) till nu. Eller okej då, vi hann bara fram till 90-talet ;) Succé blev det i alla fall! Vi var otroligt bra om jag får säga det själv ;) Kommer nog upp ett filmklipp så småningom när jag fått filmen från kvällen! Och just det, allt överskott från kvällen gick till Tjejjouren Tindra här i Karlskrona, som drivs idéellt men som såklart alltid behöver pengar ändå för att det ska gå runt!

På söndagen var det ju fars dag, och M fick efterlängtade kaffeburkar + en penna att skriva på dem med :)



Lekparksbesök hann vi med en fin dag... Och lite mellanmål hemma i lekstugan efter det :)






Mejas förskolefoto har äntligen kommit. Blev superbra, både det enskilda och gruppbilden!




Klippt har jag blivit av kusin, rök nästan en decimeter, eller iaf över en halv! (Och efter det var vi och såg breaking dawn part 1, brabra!)



Bakat saffransbullar och lussekatter har jag och Meja gjort med.




För övrigt saknar jag nästan kylan lite som började komma för någon vecka sen, och försvann lika fort igen. Nu är det bara rått ute, även om det är 5-10 grader så är det så förbannat "kallt" att man fryser ända in i märgen! Idag är det för övrigt storm, härligt första adventsväder?! Uppdatering om denna helgen kommer en annan dag :)



Thess

Åh vad fint med burkarna! Är det någon speciell penna? var har du hittat den isåfall? hoppas allt är bra med er. kram

Melinda - Mammma till Maja ♥

Så söt Meja är, som vanligt :) Och jag längtar verkligen efter dagiskortena!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress