111129 - Helgen som gick

I lördags var vi först på Mejas gympa på förmiddagen. Det har gått bra de sista gångerna! Hon saknade det nog i Egypten, så hon gör extra bra ifrån sig nu efter ;) Både jag och M var med, och det gillar hon verkligen.

Vi åkte hem och försökte få lite gjort, vilket gick sådär. Sedan fick Meja leksällskap en stund framåt eftermiddagen. Tindra kom och underhöll henne och trots att de inte setts på ett tag så fann de varann väldigt snabbt och lekte för fullt. Precis innan de skulle åka hittade vi dem i Mejas rum i full färd med att måla varann med teatersmink... Busungar! Det märks att de är lite äldre nu och att "det inte skiljer lika mycket i ålder" längre (Meja är ju 2½, Tindra 1 år äldre). De lekte verkligen tillsammans nu!





Därefter var det dags för mig att slänga av Mejan hos mormor (M jobbade) och göra mig i ordning i 190 för att åka iväg på klassfest! Lite examensfest nästan, då det inte lär bli så mycket mer av den varan innan det är dags! Var mycket trevligt i alla fall, fördrink hos en klasskompis och därefter hade Rockbaren hyrts, där det blev buffémat som var mycket god och massa prat och dryck! Tråkigt dock att många som sagt att de skulle komma inte dök upp, alltid likadant...



Jag kan tala om att jag var hyfsat trött när jag skulle upp till simskolan på söndagmorgonen, men väl där gick det som vanligt bra! Slappsöndag blev det sen, mös med Meja och plockade upp lite julpynt och bara tog det lugnt. Hon hade haft det super hos mormor! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress