- Höstshoppat till Meja!

Jag har ju glömt lägga in bilder på det jag fyndat till Meja i höst! Visserligen är det någon månad sen nu, men i alla fall :) Jättenöjd med inköpen! Började med att jag kom på att hon saknade vinterskor och vinterjacka, sen hittade jag lite annat :)





Extra vinterkängor - Maxi 149:-
Viking vinterkängor i nyskick - Tradera ca 70:-
Skinn-"converse" /finhöstskor - La Redoute 75:-
Espirit finvinterjacka - Tradera ca 50:-
Vinterjacka - Tradera 3:- (!)

Som sagt, sjukt nöjd med fynden :) Inte behövt anstränga mig, bara ramlat över :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Härligt att fynda :) Jag har inköpt en overall från KappAhls sortiment från förra året (hittade på lagret ;), men vill helst ha två, för det hade vi förra vintern och det var jättebra. Denna har vi strl.92 på, och vi får se om den klarar den långa vintern helt ensam, men jag tror att vi ska köpa en Didriksson overall till Maja! Vinterskor har hon fixade, ett par jättefina Kavat som jag vann från Tradera :) nyskick! Måste hitta en ordentlig mössa och ordentliga vantar, sen är Maja rustad för vintern :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress