111007 - Fredagsmys

I måndags då vi kom hem efter förskola & praktik hälptes jag och Meja åt att göra chili con carnen som var planerad. Snuttan var superduktig! Jag sa vad vi skulle göra och hon gjorde :) Okej, lite hjälpte jag till, med att röra och så... Hon ville gärna "jöja fälv", men det blev lite för kladdigt runt om av den hjälpen...



Meja har överhuvudtaget varit alldeles fantastisk denna veckan! Om det är för att jag träffat henne för lite under september eller om hon helt enkelt har kommit lite ur sin trotsfas låter jag vara osagt. Har i och för sig inte träffat henne så mycket denna veckan heller, och i helgen blir det inte :( Jag måste ta och göra mig av med alla mina aktiviteter efter denna terminen, jag hinner inte med mitt eget liv :( Måste lära mig att säga nej... Tur att jag och min snutta har en hel vecka tillsammans snart då vi är i Egypten! På tisdag är det 3 veckor kvar..!

Har alltså bara varit praktik måndag till fredag denna veckan, och mycket annat har vi inte hunnit med. Lite matlagning och något träningspass är allt. Idag sedan jag hämtat Meja har vi passat på att mysa för fullt! Blev en sväng till simhallen, vilket hon fullkomligt älskade precis som senast. Sedan hämtade vi köpemat och mös hemma i soffan med lillebror också. Proppat i mig alldeles för mycket som magen är ovan vid, så nu sitter jag här och mår illa... =/ Ska ta och lägga mig och göra lillan sällskap nån timme nu innan vi ska iväg och hämta sambon från pokerkväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress