Nu sitter jag på en buss mot Malmö med kör...

img_2648 (MMS)

Nu sitter jag på en buss mot Malmö med kören jag inte ens är med i längre ;) de ville ha med mig ändå! Himla snällt! Vi ska äta gott, gå lite på stan och se musikalen Les Miserables :) kommer sakna mina älsklingar som attan, men det kommer nog gå fort tills imorgon :) hotellfrukosten ser jag fram emot minsann! Sitter och spelar wordfeud på bussen nu, har inte vågat börja spela innan, rädd för beroende ;) men nu så, två timmar i en buss och jag behöver underhållning! Lägg till mig - sussey! Jag får be om ursäkt till Alfvan.wordpress.com för mitt första ord, haha! Enda jag fick ihop ;)

Emelie

Åh, jag vill väldigt gärna se den operan, har sett så mycket reklam om den. Men vad handlar den om?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress