110905 - Träning...
...det är ungefär vad mina dagar består av just nu, utöver "det vanliga"! Men det går bra, och nu är det bara 25 dagar kvar ;) (läs mer här)



Lekstugebygget gick ännu mer framåt i helgen (inte för vi kan ta åt oss äran för det :P) och nu är det snart klart! Mamma o Co. var här hela helgen nästan och grejade!


     
                    Lillebror upptäckte att vi tydligen har klättervänliga träd på tomten!

Neej, mycket mer än så har jag nog inte att rapportera ;) Har varit och lämnat Mejan + varit på gymmet och sitter nu på ett café i stan och inväntar praktiken :) Dags att bege sig snart!

Eller just det, i lördags morse började ju Mejan och jag på familjegympa på Friskis! Jag fattar inte att hon var så duktig som hon var, hängde med på allting!! Min stora tjej :) Det kommer bli en favorit på lördagarna, hon älskade det =)
Malin

Hej, det är så att vi ska ha praktik på Ryhov här nu snart och jag har jätte svårt att välja vilken avd jag vill va på.. såg att du vart på kirugi avd. är det kul ? något du kan rekommendera att jobba som USKA??



eller någon annan avdelning/mottagning som du kan rekommendera?



Sara - mamma till Hugo

Vad fin lekstugan blir :)



Kul med familjegympa. Det skulle nog Hugo också gilla, får kolla utbudet här runtomkring :)

Isa

Du är ju sjukt duktig. Effektivare kvinna får man leta efter :-) vad sägs om en fika nån dag?

My

trevlig blogg :) allt bra?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress