110915 - Jag är här!
Ja, jag lovar, jag lever! Dock är det liite mycket just nu, med Fitnessfighten, praktik och hinna med resten av livet. Vill ni följa mig i september är det nog säkrast på träningsbloggen ;) Såklart kommer jag inte överge er, bara inte uppdatera lika ofta!



Har i alla fall haft praktik nu hittills hela veckan, blir måndag till fredag denna veckan, usch! :P Vet inte om jag skulle klara ett sånt jobb, tycker det är skönt att ha någon vardag i veckan ledigt även om man får jobba ibland på helgen. Man hinner mycket mer på vardagar!
Praktiken går bra, och jag har fått en del beröm :) Igår råkade jag dock dela fel på en medicin, mådde så dåligt sen att jag nog aldrig mer kommer slarva med att läsa! Usch... Tur man har handledare som kollar en nu, men om 4 månader står man där själv... Tycker jag varit så noga med att kolla styrka & dos, men nej, inte igår!

Meja har varit lite risig med, hostig och dan. Dock har hon varit piggelin så hon har varit på förskolan ändå. Jag själv har en liten förkylning som lurar, lite täppt på kvällarna o.s.v. och i tisdags kväll fick jag en magkatarrsattack :( Det var längesen nu, men som jag stressar upp mig hela tiden så är det inte så konstigt... Måste lära mig att ta det lugnt, även om jag har ont om tid. Inget blir bättre av att stressa!


Min lilla hoppetossa!



På väg till förskolan idag... Mamma saknar dig!
Sandra Andersson

Alla gör misstag det är mänskligt, man lär sig bara av misstagen! Du kommer bli en super ssk ändå:)!! Kanske är för att du är stressad som du skrev ? Få hoppas vi snart kan ha en lekträff! Jag hinner ju aldrig gå på den där gympan ju, nu är ju Mika lite halvdassig.. hopplöst:)

Isa

Isa

Uppdatera mera! ;)

Usch, det har jag med råkat göra, dela fel medicin. Mådde jättedåligt av det.

Elin

Nämen herregud, ja vissa har ju verkligen inget liv. Denna Natalie kommer från Kiruna, så att hon inte har något liv är ju förståeligt;)!! Varför hålla på så och försöka förstöra, särskilt när du har sambo och barn, hallå liksom!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress