110926 - Mittbedömning
Hej på er!

Tänkte mest bara kika in efter praktikhelgen och meddela att jag har haft mittbedömning på praktiken idag. Och den gick...skitbra! :D Jag låg på mer än godkänt på alla delar i bedömningsformuläret, och då är det 5 veckor kvar med :) Så himla skönt, man oroar sig ändå lite. Det som har slagit mig nu som gör mig lite nervös är att när dessa 5 veckor gått, då ska jag i princip vara färdig sjuksköterska... :S Sen är det ju bara kandidatuppsatsen kvar, och det känns inte som den kommer göra mig så mycket mer "färdig".

Nu ska jag i alla fall sätta mig och lägga alla mina jobbansökningar i kuvert, imorgon åker de på lådan! Håll tummarna stenhårt för mig!
Elin

Åh vad kul att det går bra på praktiken! Har du lust får du jättegärna berätta vad ni gör, om det är intressant/kul/lärorikt eftersom jag funderar på att önska den platsen jag med sen :-) Ska verkligen hålla tummarna för att du får många bra jobberbjudanden :-) Kram!

Alfva - i preggoland!

Kul att det går så bra, men jag var iofs aldrig orolig! :) Har du några preferenser vart du vill arbeta nu då?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress