- Klippning

I torsdag var jag och Mejan hos frisören för lite klippning. Det var så trevligt att komma dit igen, längesen nu :) I alla fall blev jag klippt först och en hel del åkte av. Där bak blev det nog 5 cm i alla fall, om inte mer!



Även Mejan blev himla fin, det åkte av en hel del lugg och topparna på resten + lite mer uppklippt! Hon satt så stilla och duktigt så och verkade tycka att det var rätt så skoj :)

Alfva

Kul med lyckad klippning - såg ut att bli jättefint resultat på er båda! Som jag skulle behöva.... .)

Josefine

Alltid härligt att gå till frisören ( även om jag är tråkigare än tråkigast när jag är där).



Vi har köpt en Nikon D5100 - visste inte att det var så krångligt att fota med systemkamera i början! Men den känns i alla fall toppen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress