- Önskelista ~ Meja 3 år / Jag 24 år ~

Då var det dags igen :) Som vanligt lite tidigt ute, men måste ju ha tid att tänka, och bra att ha det uppskrivet ;)

Meja

- Cherekringar

- Bra pysselsaker, såsom fingerfärg, lera m.m.
- Kläder / pyjamasar /kläder stl. 98-98/104
- Gräsklippare för barn
- Utklädningskläder (ej prinsessa)
- Pippisaker, t.ex. lektält och leksaker. Finns bl.a. lite på CDON.
- Rittavla från IKEA
- Utelek-grejer, såsom ringspel (finns bl.a. på Biltema i trä) m.m.
- Kort på Rödebybadet
- Disneyklassiker (ej Skönheten & Odjuret, Lejonkungen, Dumbo, Bambi eller Bolt)
- Astrid Lindgren-filmer (ej Saltkråkan eller Pippi-serien, dock gärna Pippi-filmerna)

Jag

- Presentkort på MediaMarkt / pengar, då en ny systemkamera har inhandlats och jag hade tyckt det var kul att kunna något tillbehör!
- Badkort även till mig på Rödebybadet
- Presentkort hos frisören - Hårloftet i Rödeby
- Ergonomisk bärsele till mig/M och bebisen i någon neutral färg, t.ex. denna, sån här, denna eller denna

Gemensamt

- Cykelvagn (behöver inte nödvändigtvis vara den länkade, men billigaste jag hittat!)
- Presentkort på Barnens Gård
- Familjetält, t.ex. detta 

Alla grejer är ju inte speciellt billiga, men man kan ju lägga ihop flera stycken ;)