- Vecka 23

Ytterligare en vecka har gått (snabbt) och det är fullt liv i magen. Var ju lite orolig häromdagen efter magsjukan när jag fick så ont nere vid livmodern, men det släppte efter några timmar tack och lov.
Vikten var förra veckan uppe på drygt 3 kg+, men efter den vidriga sjukan är jag nu nere på knappt 2+ igen, tappade 1½ kg... Ändå blev det inte farligt. Menmen, det åker nog snart på igen!




I övermorgon är det i alla fall dags för barnmorskan - äntligen! Har inte varit där sedan vecka... 8 eller något ;) Med Meja blev det ju ett besök mellan inskrivning och första ordinariebesöket p.g.a. min yrsel och viktnedgång. Så det ska bli spännande att se hur allt står till nu! Storasyster ska också få följa med och lyssna på lillahjärtat.

Anonym

Så mycket som jag hatar att säga det så är det fullkomligt normalt att känna sig som världens hemskaste. Det där dåliga samvetet ju. Men ibland måste man få bli lite arg, lite less och lite ledsen. Det är nyttigt för barn att se sånt också - hur ska de annars våga spela ut sina känslor?



Ta hnad om dig!

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad spännande, hoppas allt är bra med er alla!

Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken fin mage du haar! Avis!

catta

Hej

Jätte fin mage du har.

Ja är nog i samma vecla som dig men dock med mitt fjärde barn.

Som planerat komma den 15/8 .

Vilket dwtum kommer ert?



Grattis till den lilla viktökningen . själv är man redan upp på +8 kg:(



Kram catta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress