- Vecka 24

Woho, det verkar som att de värsta morgonblodtrycksfallen jag dragits med sen början av graviditeten har börjat ge med sig :D Jag har ju inte högt blodtryck nu heller, men på morgnarna när det sjunkit ner till sisådär 90/60 de gånger jag mätt har jag inte varit pigg i huvudet! Över 100 ska de va ;)

Sammandragningarna har jag inte märkt så mycket mer av, men det kommer lite enstaka och de som kommer är extremt obehagliga, trycker neråt som attan! Tror denna bebis ligger lite annorlunda än Meja gjorde. Sammandragningarna trycker neråt och många rörelser känns inåt/neråt!


Tycker det har sagt lite "poff" med magen denna veckan, vad gäller gravidformen!

Sara - mamma till Hugo

Ja verkligen, har ju hänt massa med magen nu. Så fint :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Finfina magen!



Sv: Jaa, vika tvätten är iiinte kul ;)

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vad roligt när du lägger upp bilder att jämföra syskonmagarna så där :) Mys!



Sv: Konstigt att sidan verkar arbeta segt? Förstår vad du menar (har märkt det på en del andras bloggar), men ingen mer som verkar tycka det går segt... Hoppas det bara är nå tillfälligt...



Ha en fin fredag nu och hoppas solen skiner på er :)

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress