120401 - Helg & storfest

Fredagsmyyys ♥


...med tacogratäng m.m. Dock fick jag bege mig mot jobbet efter middagen.

Efter sovandet igår blev det upp och fixa hår och smink inför kvällens stora fest. Maxi skulle ha 30-årsjubileum med personal + respektive :)




Efter avlämning av Mejan hos farbror S begav vi oss sedan in på festen för mingel innan det var dags att sätta sig till bords. Gissa om jag och M blev glada när det var toast skagen till förrätt ;) Varmrätten bestod av buffé där det bland annat fanns varmrökt lax, kyckling, potatisgratäng, gott bröd och vitlökssås. Mums! Underhållningen under middagen och efter stod Världens Snabbaste Allsång för, med Amigo-Ola Selmén i spetsen. Full fart! Lite senare på kvällen kom Linda Bengtzing och pratade och rev av några låtar. Hon verkar vara en härlig tjej :) Vi tackar för en himla trevlig kväll, synd att vi fick bege oss hemåt direkt efter Bengtzing då M skulle jobba idag. Ändå inte hemma förrän halv 1, det hör inte till vanligheterna numera!




Det märktes att jag & Mejan var trötta idag, för klockan 11 kom hon in och väckte mig ;) haha! Herregud, vet inte när vi sov så länge senast! Halva dagen var ju redan borta!

isa

vilken fin blogg :) grattis till bebin ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress